Астана қаласы әкімдігінің «№2 Оңалту орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекеме
  • Бізге қоңырау шалыңыз
  • + 7 (7172) 505 890

Психолого-педагогические

Әдіскердің жұмыс бағыттары:
• кеңес беру;
• оқыту және тәрбиелеу;
• түзету және дамыту;
• әлеуметтік- пеагогикалық;
• ғылыми-әдістемелік;
• ұйымдастырушылық және басқарушылық;
Логопед мұғалімі жұмысының бағыттары:
• Артикуляциялық аппараттың дамуы;
• Тыныс алудың дамуы;
• Ұсақ моториканы дамыту;
• Сөйлеудің фонетикалық-фонематикалық аспектісін дамыту;
• Жалпы сөйлеу дағдыларын дамыту;
• Балалардың дыбыстық айтылуын және сөйлеуін дамыту;
• Байланысты сөйлемді дамыту.
Дефектолог мұғалімінің негізгі бағыттары:
• Диагностикалық;
• Түзетуші;
• Аналитикалық;
• Консультативтік-ағартушылық;
• Ұйымдастыру-әдістемелік.
Әлеуметтік педагогтың негізгі бағыттары:
Әлеуметтік педагог мүмкіндігі шектеулі балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға және баланың жеке даму бағдарламасын, сондай-ақ отбасына көмек көрсету бағдарламаларын өәірлеуге қатысады. Ата-аналарға әлеуметтік-құқықтық мәселелер бойынша, оның ішінде әлеуметтік жәрдемақылар алу, қызмет көрсету, мүгедек балаларды оңалтудың техникалық және көмекші құралдары бойынша кеңестер береді. Әлеуметтік және басқа да бейімделу дағдыларын дамыту үшін мүмкіндігі шектеулі балалармен топтық және/немесе жеке топтық сабақтар өткізеді.
Педагог-психологтың бағыты:
Коррекциялық-психологиялық жұмыс жоғары психикалық функцияларды түзету мен дамытуға, баланың эмоционалды-ерікті және жеке сферасын дамытуға және оның мінез-құлқын психокоррекциялауға бағытталған.
Ритмика және ырғақ мұғалімінің бағыты:
Балалармен топтық және /немесе жеке музыканы дамыту сабақтарын жүргізеді. Жеке сабақтарды өткізу кезінде музыка жетекшісі ИПР жасайды және музыка терапиясының әдістерін қолдана отырып, балаларға дамытуға көмектеседі. Жеке музыкалық терапия сеанстары пәнаралық топтық бағалаудың ұсынысы бойынша жүргізіледі.
Тәрбиешінің жұмысының бағыты:
Мүмкіндігі шектеулі балаларды қысқа мерзімді топтар жағдайында оқыту мен тәрбиелеу Мемлекеттік білім беру стандартына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына және үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады.